Contact met de klantenservice

Wij doen ons uiterste best om via ons help center alle veelgestelde vragen te beantwoorden. Om het antwoord op je vraag te vinden kun je ook gebruikmaken van het zoekveld bovenaan onze pagina.  
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Vraag het onze klantenservice medewerkers!


Contact via onze formulieren:
Om onze klantenservice zo efficiënt mogelijk te laten werken hebben wij verschillende contactkanalen ingericht voor onze klanten. Op deze manier komen alle aanvragen binnen bij de juiste persoon en kunnen wij alle aanvragen snel verwerken.
Wij streven ernaar je bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

  • Wil je jouw bestelling wijzigen? Gebruik dit formulier.
  • Heb je een incompleet of verkeerd product ontvangen? Gebruik dit formulier.
  • Wil je retourneren? Gebruik dit formulier.
  • Wil je jouw bestelling annuleren? Gebruik dit formulier.
  • Wil je een klacht indienen? Gebruik dit formulier.
  • Wil je advies over pasvormen, kun je het juiste model niet vinden op onze website of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op via dit contactformulier  


Telefoon
Neem contact op via 038 - 3333110. 
Onze telefoontijden:

Maandag / Dinsdag / Donderdag 9:00 uur - 11:30 uur12:00 uur - 17:00 uur
Woensdag9:00 uur - 12:30 uur12:30 uur - 17:00 uur
Vrijdag9:00 uur - 12:00 uur13:00 uur - 17:00 uur


Live Chat
Indien de chat is ingeschakeld, kun je live met één van onze medewerkers chatten om direct antwoord op je vraag te krijgen. Klik links onderaan onze website op de groene knop met de tekst: stel hier je vraag (zie foto voor voorbeeld)  Als wij niet aanwezig zijn om je vraag per chat te beantwoorden, zullen we op de eerstvolgende werkdag zo snel mogelijk reageren op je bericht.


Hoe kan ik jullie bereiken?