Artboard Created with Sketch.

Just Service

Bij ons is de klant koning. Wij stellen alles in het werk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je vragen over pasvormen, een type auto welke niet in onze database staat of over onze materialen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Veel gestelde vragen

Is het mogelijk een losse automat te bestellen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een losse automat te bestellen. Er zijn hier twee redenen voor. De eerste reden is dat Just Carpets de klant één mooi geheel wil aanbieden. Veelal zijn de oude automatten van een andere kwaliteit en hebben een andere afwerking waardoor dit een rommelige uitstraling geeft aan het interieur. De tweede reden is dat het productietechnisch zeer lastig is waardoor de losse automat niet veel goedkoper zal uitvallen dan één complete set.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij hanteren een levertijd van 2 tot 7 werkdagen.

Waarom zijn levertijden op automatten zo lang?

Alle automatten worden speciaal op maat gemaakt, geheel volgens je wensen. De levertijd is mede afhankelijk van het gekozen automodel, materiaal, bandering, hakstuk en eventuele personalisatie. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en snel mogelijk bij je af te leveren.

Nadat je bestelling is geplaatst krijg je een e-mail van ons met de orderbevestiging. De order gaat vervolgens de productie in en wordt zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Je ontvangt een e-mail waarmee je de productie status van je bestelling online kunt volgen. Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace nummer. Met dit nummer kun je de zending volgen. 

Ik heb een verkeerde automattenset besteld of ontvangen. Kan ik deze ruilen?

Als je een verkeerde automattenset hebt besteld of verkeerd hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben doordeweeks nooit thuis. Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Ja, je kan je bestelling ophalen bij een UPS locatie. Op https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_nl kun je jouw woonplaats invoeren zodat je alle UPS afhaallocaties bij jou in de buurt kunt zien.  

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres? 

Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat we onze bestellingen met UPS versturen.

 

Persoonlijk advies nodig?

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Chat met ons Gebruik onze live chat. Klik hier

Mail ons Op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mail je vraag naar vragen@justcarpets.nl