Just Service

Bij ons is de klant koning. Wij stellen alles in het werk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u vragen over pasvormen, een type auto welke niet in onze database staat of over onze materialen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Veel gestelde vragen

Is het mogelijk een losse automat te bestellen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een losse automat te bestellen. Er zijn hier twee redenen voor. De eerste reden is dat Just Carpets de klant één mooi geheel wil aanbieden. Veelal zijn de oude automatten van een andere kwaliteit en hebben een andere afwerking waardoor dit een rommelige uitstraling geeft aan het interieur. De tweede reden is dat het productietechnisch zeer lastig is waardoor de losse automat niet veel goedkoper zal uitvallen dan één complete set.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u de bestelling heeft geplaatst zal deze op de 4e werkdag worden bezorgd. U ontvangt een e-mail met hierin een trackingnummer zodat u de status van uw levering kunt controleren. 

Ik heb een verkeerde automattenset besteld of ontvangen. Kan ik deze ruilen?

Als u een verkeerde automattenset besteld of verkeerd heeft ontvangen neemt u dan contact op met onze klantenservice op 038 - 3333110 / vragen@justcarpets.nl.

Ik ben doordeweeks nooit thuis. Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij een UPS locatie. Op https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_nl kunt u uw woonplaats invoeren zodat u alle UPS afhaallocaties bij u in de woonplaats kunt zien.  

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres? 

Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat we onze bestellingen met UPS versturen.