Veelgestelde vragen

Is het mogelijk een losse automat te bestellen?

Nee, wij produceren alleen complete sets.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u de bestelling heeft geplaatst zal deze op de 4e werkdag worden bezorgd. U ontvangt een e-mail met hierin een trackingnummer zodat u de status van uw levering kunt controleren. 

Ik heb een verkeerde automattenset besteld of ontvangen. Kan ik deze ruilen?

Als u een verkeerde automattenset besteld of verkeerd heeft ontvangen neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben doordeweeks nooit thuis. Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij een UPS locatie. Op de website van UPS kunt u uw woonplaats invoeren zodat u alle UPS afhaallocaties bij u in de woonplaats kunt zien.  

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres? 

Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat we onze bestellingen met UPS versturen.

 

Persoonlijk advies nodig?

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Chat met ons Gebruik onze live chat. Klik hier

Mail ons Op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mail je vraag naar vragen@justcarpets.nl