Veelgestelde vragen

Is het mogelijk een losse automat te bestellen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een losse automat te bestellen. Er zijn hier twee redenen voor. De eerste reden is dat Just Carpets de klant één mooi geheel wil aanbieden. Veelal zijn de oude automatten van een andere kwaliteit en hebben een andere afwerking waardoor dit een rommelige uitstraling geeft aan het interieur. De tweede reden is dat het productietechnisch zeer lastig is waardoor de losse automat niet veel goedkoper zal uitvallen dan één complete set.

Moet ik ook verzendkosten betalen?

Nee, al onze producten worden gratis verzonden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij hanteren een levertijd van 2 tot 7 werkdagen. Alle automatten worden speciaal op maat gemaakt en hebben daarom een iets langere levertijd. De levertijd is mede afhankelijk van het gekozen automodel, materiaal, bandering, hakstuk en de eventuele personalisatie. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en snel mogelijk bij je af te leveren. Als je de bestelling hebt geplaatst krijg je een mail waarmee je jouw orderstatus kunt bekijken. Zodra wij je bestelling overdragen aan de vervoerder ontvang je een e-mail met hierin een trackingnummer zodat je de status van je pakketje kunt controleren. 

Ik heb een verkeerde automattenset besteld of ontvangen. Kan ik deze ruilen?

Als je een verkeerde automattenset besteld of een verkeerd set hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben doordeweeks nooit thuis. Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen?

Ja, je kunt je bestelling ophalen bij een UPS locatie. Op de website van UPS kun je je woonplaats invoeren zodat je alle UPS afhaallocaties bij jou in de woonplaats kunt zien.  

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres? 

Nee, helaas is dit niet mogelijk omdat we onze bestellingen met UPS versturen.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik het retourneren? 

Ja, bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.

Wat is de garantietermijn van jullie automatten? 

Bekijk de pagina 'Garantie' voor meer informatie over de garantietermijn. 

Persoonlijk advies nodig?

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Chat met ons Gebruik onze live chat. Klik hier

Mail ons Op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mail je vraag naar vragen@justcarpets.nl