Retourbeleid

Toch niet tevreden over je auto- en/of kofferbakmat(ten)? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen. Just Carpets biedt je een Niet Goed, Geld Terug garantie op je aankoop. Het product moet uiteraard ongebruikt en onbeschadigd zijn. 

Alle beloftes op een rijtje.

- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je aankoop.

- Onze fout of ruilen? Dat betekent gratis je aankoop retour sturen*.

- Maatwerk? Geen probleem, tegen beperkte kosten kun je die bij ons tóch retourneren**.

- Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour wordt het bedrag teruggeboekt.

- Altijd 1 tot 4 jaar garantie op je aankoop.

* In het geval van ruilen maken we onderscheid tussen een automat met of zonder logo. Bij 'Niet naar wens' lees je hier meer over.

** Ook automatten met een logo of hakstuk mag je bij ons gewoon retour sturen. Je draagt dan alleen de logo/hakstuk- en retourkosten, de rest storten we terug.

Retourneren
Retourneren kan door een mailtje te sturen naar vragen@justcarpets.nl of te bellen met 038-3333110. Wij bekijken dan samen of we het nog kunnen aanpassen, je het wil ruilen of dat het helemaal retour komt en wij de kosten naar je terugboeken.

Gebrekkig product
Heb je een gebrekkig product ontvangen (bijvoorbeeld een automat een slechte pasvorm of kwaliteit)? Stuur dan bij de e-mail direct foto's mee van het probleem, dan kunnen we sneller kijken naar een passende oplossing. Retourneren of ruilen is dan zoals beloofd op onze kosten.

Niet naar wens
Ondanks dat elk product voor je op maat gemaakt wordt in onze eigen fabriek mag je product altijd geruild of geretourneerd worden. Daar doen we niet moeilijk over. Uitzondering hierop zijn matten die afwijken van een standaard mal of waarvan wij (nog) geen mal hebben, dit zijn matten waarbij je zelf bij aankoop een specifieke aanvraag doet, deze matten nemen we niet retour en kunnen niet geruild worden. 

Retourneren 
Wanneer je er niet voor kiest om te ruilen betaal je wel zelf de retourkosten. Omwille van het milieu hopen we dat je vooraf goed bedenkt of het product dat je besteld hebt naar wens is, omdat wij het niet kunnen hergebruiken.

Ruilen - Zonder logo of hakstuk
Wanneer je toch liever een ander tapijt of kleur bandering had gekozen of als je de verkeerde set matten heeft besteld dan kun je de set ruilen voor een nieuwe set, mits er geen logo of hakstuk op één van de matten zit. De nieuwe set kun je weer opnieuw samenstellen conform de mogelijkheden op de website. Een eventueel prijsverschil wordt uiteraard wel doorberekend of vergoed. 

Ruilen - Met logo of hakstuk
Het kan natuurlijk ook zijn dat je liever een andere set, tapijt of bandering had gekozen maar er wél een logo of hakstuk op één van de matten zit. Ook dan laten we je niet met de verkeerde automatten zitten. We maken een compleet nieuwe set en je betaalt alleen de maatwerkkosten (logo en hakstuk). Daar komen dan alleen de verzendkosten nog bij. Een eventueel prijsverschil wordt uiteraard wel doorberekend of vergoed. 

Klantenservice 
Bij Just Carpets nemen we eventuele klachten heel serieus en we streven er dan ook naar om deze zo goed en snel mogelijk af te handelen. Op de website van The Feedback Company kun je lezen wat onze klanten van ons vinden en hoe wij met klachten omgaan.

Persoonlijk advies nodig?

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Chat met ons Gebruik onze live chat. Klik hier

Mail ons Op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mail je vraag naar vragen@justcarpets.nl