Retourbeleid

Toch niet tevreden over uw auto- en/of kofferbakmat(ten)? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen. Just Carpets biedt u een Niet Goed, Geld Terug garantie op uw aankoop. Het product moet uiteraard ongebruikt en onbeschadigd zijn. 

Alle beloftes op een rijtje.

- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw aankoop.

- Onze fout of ruilen? Dat betekent gratis uw aankoop retour sturen*.

- Maatwerk? Geen probleem, tegen beperkte kosten kunt u die bij ons tóch retourneren**.

- Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour wordt het bedrag teruggeboekt.

- Altijd 1 tot 4 jaar garantie op uw aankoop.

* In het geval van ruilen maken we onderscheid tussen een automat met of zonder logo. Bij 'Niet naar wens' leest u hierover meer.

** Ook automatten met een logo of hakstuk mag u bij ons gewoon retour sturen. U draagt dan alleen de logo/hakstuk- en retourkosten, de rest storten we terug.

Retourneren
Retourneren kan door een mailtje te sturen naar [email protected] of te bellen met 038-3333110. Wij bekijken dan samen met u of we het nog kunnen aanpassen, u het wil ruilen of dat het helemaal retour komt en wij de kosten naar u terugboeken.

Gebrekkig product
Heeft u een gebrekkig product ontvangen (bijvoorbeeld een automat een slechte pasvorm of kwaliteit)? Stuur dan bij de e-mail direct foto's mee van het probleem, dan kunnen we sneller kijken naar een passende oplossing. Retourneren of ruilen is dan zoals beloofd op onze kosten.

Niet naar wens
Ondanks dat elk product voor u op maat gemaakt wordt in onze eigen fabriek mag uw product altijd geruild worden of retour. Daar doen we niet moeilijk over.

Retourneren 
Wanneer u er niet voor kiest om te ruilen betaalt u wel zelf de retourkosten. Omwille van het milieu hopen we dat u vooraf goed bedenkt of het product dat u besteld naar uw wens is omdat wij het niet kunnen hergebruiken.

Ruilen - Zonder logo of hakstuk
Wanneer u toch liever een ander tapijt of kleur bandering had gekozen of als u de verkeerde set matten heeft besteld dan kunt u de set ruilen voor een nieuwe set, mits er geen logo of hakstuk op één van de matten zit. De nieuwe set kunt u weer opnieuw samenstellen conform de mogelijkheden op de website. Een eventueel prijsverschil wordt uiteraard wel doorberekend of vergoed. 

Ruilen - Met logo of hakstuk
Het kan natuurlijk ook zijn dat u liever een andere set, tapijt of bandering had gekozen maar er wél een logo of hakstuk op één van de matten zit. Ook dan laten we u niet met de verkeerde automatten zitten. We maken een compleet nieuwe set en u betaalt alleen de maatwerkkosten (logo en hakstuk). Daar komen dan alleen de verzendkosten nog bij. Een eventueel prijsverschil wordt uiteraard wel doorberekend of vergoed. 

Klantenservice 
Bij Just Carpets nemen we eventuele klachten heel serieus en we streven er dan ook naar om deze zo goed en snel mogelijk af te handelen. Op de website van The Feedback Company kunt u lezen wat onze klanten van ons vinden en hoe wij met klachten omgaan.

Persoonlijk advies nodig?

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Chat met ons Gebruik onze live chat. Klik hier

Mail ons Op werkdagen binnen 24 uur reactie. Mail je vraag naar [email protected]