Retourbeleid

RETOURBELEID

Toch niet tevreden over uw automatten? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen. Just Carpets biedt u een Niet Goed, Geld Terug garantie op de aankoop van uw automatten.

Alle beloftes op een rijtje.

- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw automatten.

- Onze fout of ruilen? Dat betekent gratis uw automatten retour sturen.

- Maatwerk? Geen probleem, tegen beperkte kosten kunt u die bij ons tóch retourneren*

- Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour wordt het bedrag teruggeboekt.

- Altijd 1 tot 4 jaar garantie op je matten.

 * Ook automatten met een logo of hakstuk mag u bij ons gewoon retour sturen. U draagt dan alleen de logo/hakstuk- en retourkosten, de rest storten we terug.

Retourneren
Ondanks dat elk product voor u op maat gemaakt wordt in onze eigen fabriek mag uw product altijd retour. Daar doen we niet moeilijk over. Wanneer u er niet voor kiest om te ruilen betaalt u wel zelf de retourkosten. Omwille van het milieu hopen we dat u wel vooraf goed bedenkt of het product dat u besteld naar uw wens is omdat wij het niet kunnen hergebruiken.

Retourneren kan door een mailtje te sturen naar [email protected] of te bellen met 038 – 3333110. Wij bekijken dan samen met u of we het nog kunnen aanpassen, of u het wilt ruilen of dat het helemaal retour komt en wij de kosten naar u terugboeken.

Heeft u een gebrekkig product ontvangen (bijvoorbeeld een automat met een slechte pasvorm of kwaliteit)? Stuur dan bij de mail direct foto’s mee van het probleem, dan kunnen we sneller kijken naar een passende oplossing. Retourneren is dan zoals beloofd op onze kosten.

Klantenservice
Bij Just Carpets nemen we eventuele klachten heel serieus en we streven er dan ook naar om deze zo goed en snel mogelijk af te handelen. Op de website van The Feedback Company kunt u lezen wat onze klanten van ons vinden en hoe wij met klachten omgaan.