RETOURBELEID

Toch niet tevreden over uw auto- en/of kofferbakmat(ten)? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen. Just Carpets biedt u een Niet Goed, Geld Terug garantie op uw aankoop.

Alle beloftes op een rijtje.

- 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw aankoop.

- Onze fout of ruilen? Dat betekent gratis uw aankoop retour sturen.

- Maatwerk? Geen probleem, tegen beperkte kosten kunt u die bij ons tóch retourneren*

- Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour wordt het bedrag teruggeboekt.

- Altijd 1 tot 4 jaar garantie op uw aankoop.

* In het geval van ruilen maken we onderscheid tussen een automat met of zonder logo. Bij 'Niet naar wens' leest u hierover meer.

** Ook automatten met een logo of hakstuk mag u bij ons gewoon retour sturen. U draagt dan alleen de logo/hakstuk- en retourkosten, de rest storten we terug.

Retourneren
Retourneren kan door een mailtje te sturen naar [email protected], een Whatsapp te sturen naar 06-20911940 of te bellen met 038-3333110. Wij bekijken dan samen met u of we het nog kunnen aanpassen, u het wilt ruilen of dat het helemaal retour komt en wij de kosten naar u terugboeken.

Gebrekking product
Heeft u een gebrekkig product ontvangen (bijvoorbeeld een automat een slechte pasvorm of kwaliteit)? Stuur dan bij de Whatsapp/e-mail direct foto's mee van het probleem, dan kunnen we sneller kijken naar een passende oplossing. Retourneren of ruilen is dan zoals beloofd op onze kosten.

Niet naar wens
Ondanks dat elk product voor u op maat gemaakt wordt in onze eigen fabriek mag uw producti altijd retour of geruild worden. Daar doen we niet moeilijk over.

Retourneren 
Wanneer u er niet voor kiest om te ruilen betaalt u wel zelf de retourkosten. Omwille van het milieu hopen we dat u vooraf goed bedenkt of het product dat u besteld naar uw wens is omdat wij het niet kunnen hergebruiken.

Ruilen - Zonder logo 

Wanneer u toch liever een ander tapijt, kleur bandering had gekozen of de verkeerde set matten besteld dan kunt u de set ruilen voor een nieuwe mits er geen logo op één van de matten zit. De nieuwe set kunt u weer opnieuw samenstellen conform de mogelijkheden op de website.

Ruilen - Met Logo
Het kan natuurlijk ook zijn dat u liever een andere set, tapijt of bandering had gekozen maar er wél een logo op één van de matten zit. Ook dan laten we u niet met de verkeerde automatten zitten. We maken een compleet nieuwe set en u betaald alleen de maatwerkkosten (logo en hakstuk). Daar komen dan alleen de verzendkosten nog bij.

Klantenservice 
Bij Just Carpets nemen we eventule klachten heel serieus en we streven en dan ook naar om deze zo goed en snel mogelijk af te handelen. Op de website van The Feedback Company kunt u lezen wat onze klanten van ons vinden en hoe wij met klachten omgaan.